
Bredablick
Bredablick är är föreningens tekniska förvaltare. Alla frågor som rör fel i lägenheten (t.ex. värme, vatten, avlopp, ventilation, el, dörrar och fönster), i huset (portar, sopnedkast, hissar, tvättstugor, etc) eller utomhus, t.ex. på gårdarna, ska anmälas till Bredablick.

Riksbyggen
Riksbyggen är är föreningens ekonomiska förvaltare. För felanmälan och frågor om ekonomi (t.ex fel på hyresavin) vänligen kontakta Riksbyggen.

Telenor
Telenor har avtal med föreningen och använder du deras tjänster så är det i första hand dit du vänder dig vid problem. På Telenors sida kan du se aktuella driftstörningar.

Avarn Security
Föreningen har ett avtal med Avarn Security om störningsjour.
Om du upplever störningar från grannar kan du ringa störningsjouren på telefonnummer 0920-200 830. Om Avarn Security bedömer anmälan som störning kommer lägenhetsinnehavaren där störningen varit att faktureras kostnaden för utryckningen.
Vid pågående brott (till exempel hot, våld eller inbrott) ska du ringa 112 och begära hjälp av polisen.

Byggbeslag Lås & Säkerhet
Föreningen har ett avtal med Byggbeslag om Aptus passagesystem